valborg!

valborg igår som alla kanske vet. skulle först ut till landet och köra ut min båt, men vafan far och linda ändrade sig så vi ska istället åka ut idag(lördag) klockan mycket tidigt och sätta i seastarn. återigen till valborg. och pga av det innan så hade jag inte bestämmt med någon tills i torsdags då paulina uttrade sig och sa att hon var fisk! ÄNTLIGEN! (nu är det bara bb kvar att bli fisk!) så paulina kom hem till mig och vi pratade, spelade kort sjöng singstar, fonuea och sen var hon tvungen att åka hem, sorgsligt jag vet! och under tiden paulina och jag lekte kom fars ena anställda(och denna gång inte myggan), peter, och hans bästa kompis hem till oss och jag tänkte;
"vafaan jag är skit trått kan de inte bara gå hem?!"
men så gick jag ut och var trevlig och då var det riktigt kul! jag glömde bort att jag var trött så jag började dansa! och när man kollar på bilderna som togs igår det är då man inser vad det är man glömmt och inte lagt på minnet! bjuder på bilder!:) kommer ladda in de lite senare tror jag, ska ju fan till landet!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0