"all night long"

Sitter i skolan....i tid för första gången på evigheter. Insåg igår att provet, jag har idag, kommer jag att misslyckas på.
Orkade inte plugga och gick och tränade istället. Jag får skylla mig själv, jag vet.
Kan inte leva som ett normalt barn längre eftersom jag har fått en yrkesskada på tre fingrar på högra handen.  Ni tänker säkert:"vad har du att säga till ditt försvar?" och det är okej att ni tänker så för jag kommer svara på den nu: "lek aldrik med limpistoler! det kommer inte jag!" iof lekte jag inte med den, men jag kommer ändå inte leka med någon limpistol efter det här!
Har engelska nu och vi ska ha en seriefigur till lektionen (eller jag antar att det är till den här lektionen) och jag har valt...*trumvirvel!*...PINGU:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0