En levande morgon värd att dö för.

Sitter en stund.
Tänker ett tag.
Varför blev vi så?
Finns det ett svar?
Vi har det för bra.


Go' morgon!
När jag vaknade luktade det starkt av nybakat, och solen sken. 
Så jävla värt!

Senare i eftermiddag ska jag dra mig mot far min, självklart åker datorn med. Och den usla skolkameran ni inte vet något om, och som ni inte behöver veta något om...
Tänkte gå in mer personligt i bloggen, satteh någon fattar var jag skriver. Sen är det intressant att läsa små fjortisbloggar i vilket fall som helst, en helt vanlig dag i ett helt vanligt liv.
Yay. Yay. Yay.

Men inte än kanske sen.
(Det kostar att ha kul jämt, det kostar att ha roligt jämt.)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Linnea jag är så himla stolt över dig som citerar Krunegård.





himla

stolt

2010-10-02 @ 22:00:23
URL: http://fightthefight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0