Halebop!

Jag springer i ett varuhus med en kundvagn. Jag ligger sisst för att jag missade starten, vilken tur då att man skulle vara på lag. En kille tar täten och Linnea och en annan kille ligger tvåa. Jag kommer ikapp och kör ena killen ur vägen. Det är ett varv kvar och det är bara killen som ligger före mig och BB kvar. Då kommer jag på att jag har en turboknapp på min kundvagn och när jag trycker på den åker jag och BB i full rasande fart in i mål och därmed vinner vi!
Detta var då nattens dröm.
*
Jag har varit på kryssning till Åbo, Ville inte säga mera än att den blev lyckad!
nu ska jag dra och keeka kladdkaka hos mor.
kollade på lite bilder i morse och fann denna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0