Paj med blåa bär.

Tjenare kompisar!

Jag sitter här och gör jättemycket. Det är därför jag bloggar. Är så uppstressad att jag mår dåligt.
Såg en katt igår, han var regnbågsfärgad. Som en regnbåge. Fast det var en katt. Eller en råtta. Eller en bild. Eller så tänkte jag det.
Jag finns tre laxar, en lila, en blå, en grön. De blev också en regnbåge tillslut. Farligt farligt, men härligt härligt.
Jag har väldigt fina leverfläckar på mina ben. De är väldigt mnga, så jag blir halvt mörkhyad. Eller typ 10%. Det gör att jag inte kan bli rasist. Jag är inte rasist. Det är bra. *Tumbs up*.

Hejdå.
Pussipussipussipussipussipussi.


Kommentarer
Postat av: stig

r u srs??

2010-09-12 @ 13:31:59
URL: http://filipeful.info.se
Postat av: Linnea

I r srs!!

2010-10-18 @ 10:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0