Vi kommer tills vi går.

Visst säger mina rubriker nästan ingenting, men de kan ändå flummas ihop till något vettigt; om man har en Linnea-hjärna.
Jag sover om natten, jag är vaken om dagen.
Jag tror till och med att jag är den enda i världen som tänker som jag.
Jag är som vilken tonåring som helst.
Den enda skillnaden, det är att jag är medveten om det.
-
"Ohnej... ingen förstår mig..."
"Håll käften, snacka med första bästa tjej, miffo."
-
-
Men nu till något roligare!
2011, nivet.
Jag som fortfarande skrivet två nollor, det här kommer bli ett tufft år; siffermässigt.
Men med hjärtat i handen och sorgen i sanden börjar vi i alla fall detta år.
-
Några andra saker som ska förändras i år;
-
Jag ska börja bli elak
Jag ska odla mitt hat
För om hatet är tillräckligt kallt
Så ser man världen så klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0