Dumma drömmar.

Det knyter sig i magen. Jag ryser till. Framför mig står en person jag länge letat efter. Någon jag aldrig trodde mig lyckas finna. Med en röd och en grön sko skuttar han bredvid mig längst Fårdala gårdsväg, han får mig att skratta. Ler med mig. Han är söt och lång. Blond. Hans ögon tindrar mer underbart än stjärnor. I kroppen kände jag samma sagokänslo som jag gjorde i somras. Så lycklig jag var.
Och då vaknar jag. Just _då_ vaknar jag. Vilken ångest. Allt kommer tillbaka till mig. Jag är dålig, och dumpad. Jag är dumpad för att jag är dålig.

Shit.

Kommentarer
Postat av: Åsna

Intressant.. blogg, det där passar nästan in på mig faktiskt med skorna och allt.. om man byter ut ö:n mot en å på den ena dojan



vilken osis

2011-06-25 @ 18:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0