Sommarsol, but still cool.

Jag mår oförskämt bra idag. Varför vet jag inte, för egentligen borde jag inte det. Inget speciellt bra har hänt, inga speciella "moments" inte ens en gnutta förändring åt det bättre. Har jag lärt mig hantera stress? Har jag uppnått "lycka"? Nä inte ännu. Men livet är så himla intressant, som en film man inte vill ska ta slut fast man vill se de roliga klippen i eftertexterna. Jag har ingen åldersnoja faktiskt, jag vill bara minnas. Alltid kunna minnas. 

Åh min kära gud, jag blir kristen bara jag får minnas mitt liv på dödsbädden. 

Min buppis sa att jag var klok. Att hon kommer mig väl; för jag stack ut. Jag sa bara tack och log, men innerst inne skulle jag ge henne allt jag äger. Det var hon som hjälpte mig. Utan henne hade jag varit en nedtryckt larv. Visserligen är jag fortfarande larvig, but taz juz ma personality. 

Jag blir rädd varje gång jag har PMS, jag tror att jag är tillbaka. Jag är rädd nu, men glad ändå. Det är svårt att acceptera sina känslor, but it haz to be done, annars slutar det med att man samlar dem i en ask i kroppen. När asken tillslut efter år av samlande väller över så kommer alla känslor på samma gång. Det förstör ens liv. Samla kottar istället. 

Igår gick jag över en golfbana, en plats full av minnen. Bland annat det finaste minnet jag någonsin haft, och hur ont det än gör skulle jag aldrig vilja byta bort det. Trots dessa tårar är jag glad. Trots min glänsande blick är mina mungipor uppåt. Jag ler åt allt jag fått uppleva, för utan det hade jag inte varit Linnea.

- Den bästaste Linnea jag vet i hela vida världen. 



Kommentarer
Postat av: Neo.. | En Riktig bilbrud!

haha söt bild! :D

svar tack så mkt :d jag älskar dom :D

2011-06-14 @ 18:31:59
URL: http://neow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0