Die she must

Japp, jag citerade just en låt.
Japp, det var Motolov Jive.

För att uppdatera er "alla" hur livet,
så att säga, ligger till;

Jag går i skolan.
Jag äter frukost varje morgon.
Jag har en okänd prick på vänster stortå.
Jag heter Linnea.
Just nu lyssnar jag på KSMB och längtar till sommaren.

Kan en dag som börjar dåligt sluta som en bra? Bara om du vill.

Börjat fundera på det här med hjärnceller. Celler>Cellar>Källare. Är de inlåsta? Jo, inte kommer de ut ur huvudet. Detta har jag funderat på i kanske fem minuter för att vara ärlig. Men i alla fall! poängen är densamma, jag känner ett sug till att vilja förändras; bli den jag alltid velat vara; hitta det jag letat efter - mig själv.
Var har jag varit under alla dessa år? Varför försvann jag? Givetvis vet jag. Jag har gömt mig som ett barn under en filt, men det vill jag inte längre. Jag vill utvecklas igen. Jag vill se min värld, leva mitt liv.

Imorgon ska bli en helt ny dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0