sjuk kvinna på bussen!

satt och väntade på bussen när en ung kvinna med utländsk bakgrund frågade om jag kunde hjälpa henne skriva ett messemess åt henne.
'visst kan jag det' tänkte jag och visste inte att det jag skulle göra skulle ta mer än 30 minuter att skriva.
jag fick skriva ett hatmessemess till hennes bästa kompis KK. *
I messemesset fick jag blandannat skriva att han var en stor fet gris som inte får plats i ladan(bästa kompisens namn) för att hon redan har massa hästar inne i stallet(går att misstolkas, jag vet) och sen skulle jag skriva att han var en potatismos, nej förlåt jag menar bajs blandat med potatismos(för det var ju mycket värre) och att kompisens fitta var ny och hans kuk gammal...
jag ska aldrig mer vara snäll och skriva messemess åt någon igen!!:o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0