adhd

Jag kliver innanför dörren hemma hos moder min. Jag hör min lillebror Andy komma nedrusande från övervåningen och när kan kommer fram kramar han om mig. Sedan säger han.
Andy: "Madde, jag har ADHD"
Jag: "Ja men det visste jag redan"
Andy: "Men jag och mamma var ju på utredning idag"
Jag känner mig lite besvärad men säger: "Godis?"
*
Jag har tänkt på en sak. om man måste sitta bervid någon på bussen och har möjligheten att väla plats så ska man försöka välja att sätta sig bervid en tjej mellan 14-25 år, för de varken luktar äckligt, röker förhoppningsvis inte lika mycket och tar inte på mycket plats.

 
Bild på söta mig på landet under valborgshelgen.
den häljen eldades helften av mina ögonfransar och ögonbryn upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0