Fredagsmys.

Snart är det fredagsmys, det firar jag med att torsdagsmysa. Jag mös även igår, och i förrgår, och under måndagen lyckades jag också få mig en hjärtekram. Livet blir roligare om man lär sig att njuta på rätt sätt, utan att frossa. Här skulle jag vilja placera en smiley, fast det tar emot att skriva sådana uttryckssymboler i en blogg, men jag gör ett undantag, för det är fett värt. :D

Idag hade jag en ganska fin uppgift på engelskan, och löste den finurligt. Vi skulle då, på engelska, beskriva hur vi såg ut för en man/ kvinna som vi aldrig träffat förut (en blind date-date, alltså);

"Hello mate. 
I’ll make a description of me so you can find me more easily;
I’m about 5, 6 feet tall and pretty thin, I have red hair and light skin.
Wear boots, brown and great, and dressed up for this date. 
My clothes is blue like a wavy sea, they're pretty much like me. 
I’m happy and fun, and my hair is in a side placed bun.
Blue is my shirt, and blue is my skirt. And blue is my socks too. 
And I’m looking forward to this date with you."


Goodbye, sugarpie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0