Sista gången.

Nu är jag tillbaka, i mitt ack så djupa tillstånd. Även denna gång ska jag försöka blogga som en vanlig (as "vanlig" as a Linnea can be) bloggare.

Sitter här och känner mig allmänt glad med en kopp Earl Gray och glassbåt. Numer som en rödtott. Faktiskt, en ganska rolig historia; i förrgår natt låg jag och funderade lite, kom fram till att jag vill se mer ut som Pippi Långstrump (YEEAAAAAAH?). Men i alla fall, nu är jag rödhårig. Men endast om huvudet (;>>).

Idag var jag på Prima barn, jag förändras. Har gjort stora framsteg, det säger min buppis i alla fall. Jag är faktiskt ganska bra. Nästa gång är sista gången där. Då ska jag klara mig själv. Vid den tiden har jag lärt mig hur man lever. Då har jag lärt mig att vara en människa.
- Jag känner mig fan riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0