Ett dygn.

Mina två händelserika dagar, 13 och 14 maj.
Först var jag onyttig hos min pappa och åt pizza.
Sedan kikade jag runt, det var mysigt men kallt i mitt sovrum.
Titta en sådan fin båt, mycket nytt sedan sist!
Kände mig som en jätte i mitt gamla rum.
Blev extra glad när jag kom hem till mamma igen och fick duscha.
Bayli ville vara med på bild.
Freja var bara konstig.
Jag bestämde mig för att ta en promenad. Började med att gå nedför skogen.
Till och med Tyresöbor kan vara rebelliska.
Ingen vet vad det här är egentligen...
Jag gungade och hade skojigt.
Sen lade jag mig på marken, månen kom med. ^^
Såg så mysigt ut i tunneln, var tvungen att gå in där ett tag!
Satte mig vid en busstation och väntade på bilar, ville testa slutartiden.
Det gick inte, för bilarna åkte för fort. Jag tappade tålamodet och gick vidare.
Jag kom till hållplatsen som jag åker ifrån varje morgon. ^^
Kära affären!
Jag har nog ALDRIG sett den här dörren förut, den är precis bakom busshållsplatsen...
Hmm, undrar vad det här är? Jag tror att det ska vara bilar på ett tak...
Kolla så mysigt. :D
Jag valde att gå hem, för det blev kallt. Men det var mysigt ändå. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0